رییسی: رها شدن  طرح ها خسارت های جدی مادی و اجتماعی دارد

سرویس ایلام - رئیس جمهور در ابتدای سفر خود به ایلام و پس از بازدید از سد کنجانچم و سامانه گرمسیری از رها شدن طرح ها و کارهای اجرایی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، آیت الله رئیسی در این بازدید با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت دار گفت: رها شدن کارهای اجرایی خسارت های جدی بدنبال داشته بطوریکه موجب فرسودگی و کاهش سرمایه اجتماعی می‌شود.

وی افزود: با توجه به گزارشی که ارایه شده طرح سامانه گرمسیری به اتمام نرسیده و تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.

وی با ذکر اینکه عدم تحقق طرح ها موجب هدر رفتن سرمایه های مادی و اجتماعی می شود، ادامه داد: مردم مدتهاست تنها وعده اجرای این طرح را گرفته‌اند و تاخیر و عدم تحقق آن موجب هدر رفتن سرمایه می شود.

رییس جمهوری با تقدیر از دست اندرکاران قرارگاه خاتم الانبیا و سایر مسئولان مربوطه برای اقدام های انجام گرفته در سد کنجانچم و سامانه گرمسیری ابراز امیدواری کرد: سعی داریم در ماه‌های آینده مشکلات این طرح برطرف شود و مردم استان ایلام هر چه زودتر از منافع آن بهره‌مند شوند.

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو نیز در حاشیه این بازدید در خصوص سامانه گرمسیری اظهار کرد: امروز با حضور رئیس جمهور مسائل مربوط به سد کنجانچم و سامانه گرمسیری بررسی شد و امید است با مصوبه دولت و دستور رئیس جمهور منابع لازم به این پروژه تزریق و پروژه فعال شود.

کد خبر 17749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha