۲۳۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد  ایلام واگذار شد

سرویس ایلام - طی آیینی و به صورت ویدیو کنفرانس ۲۳۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ایلام واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در آیین واگذاری ۲۳۱ واحد مسکونی و تجلیل از ۲۶۰۰ خانواده توانمند شده مددجویان کمیته امداد ایلام بیان کرد: مددجویان توانمند شده این نهاد اکنون خود به افرادی کارآفرین و تولید کننده در سطح جامعه تبدیل شده اند.

وی افزود: ساخت بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این استان در سال جاری اقدام بزرگی است که نشان از همت بالای این نهاد و توجه به نیازهای ضروری خانواده ها دارد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات کمیته امداد گفت: احداث مسکن محرومان و توانمند سازی مددجویان دو مولفه مهم دولت سیزدهم در توجه به اقشار ضعیف جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این آیین اعلام کرد: ۲۶۰۰ خانواده مددجو در سال جاری به توانمندی و خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.

رضا طاهری افزود: همچنین در سال جاری ۶۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان راه اندازی شده و ۲۲۶ میلیارد تومان صرف ایجاد این مشاغل شده است.

او گفت: امسال ۲۴۰۰ خدمت مسکن به مددجویان نیازمند ارایه شده که ۵۵۰ مورد از این تعداد ساخت مسکن است.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه امداد هوشمند یکی از اقدامات مهم کمیته امداد در سال جاری بوده که سرعت و سهولت در خدمت رسانی، دسترسی آسان مردم به خدمات امداد و اتصال به سامانه های جامع کشور از خصوصیات مهم این سامانه است.

کد خبر 28530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha