افزایش ۲ برابری توزیع  روغن در فروشگاه‌های کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: توزیع روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ۷۰۰ واحد دیگر به دو برابر گذشته افزایش یافته و کمبودی از این نظر وجود ندارد.

به گزارش کردپرس؛ محمدرضا عباسی، با اشاره به اینکه براساس وظایف ذاتی سازمان جهاد کشاورزی، این سازمان بر تأمین و توزیع کالاهای اساسی همچون برنج، روغن و گوشت نظارت دارد اظهار داشت: کمبودی در زمینه کالاهای اساسی وجود ندارد و مرغ، گوشت، روغن، شکر و برنج به اندازه کافی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه امسال روزانه 40 تن روغن تولید شده است عنوان کرد: از هفته گذشته توزیع روغن در فروشگاه‌ها و مراکز معتبر به دو برابر افزایش یافته است.

عباسی با اشاره به اینکه در گذشته هر چند روز یکبار فروشگاه‌ها از روغن شارژ می‌شدند اما اکنون دو بار در روز روغن بین فروشگاه‌ها توزیع می‌‌شود گفت: هر صبح در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و 700 فروشگاه امین روغن توزیع می‌شود، اما جو روانی ایجاد شده سبب شده مردم احساس کمبود کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌هابه دلیل نظارت بیشتر مشکلات کمتر است افزود: کارخانه‌ها در حال تولید روغن هستند و انبارها پر هستند و روغن و نهاده دامی تا پایان سال در انبارها موجود است و هر نقطه‌ای از استان که نیاز باشد توزیع می‌شود.

کد خبر 32350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha