پاسخ سخنگوی وزارت خارجه ایران بە فواد حسین در موضوع  حضور موساد در اربیل

سرویس عراق و اقلیم کردستان - سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به اظهارات وزیر امور خارجه عراق گفت که بیش از آنچه لازم باشد به عراق درباره استفاده موساد از مقر هدف قرار گرفته شده در اربیل اطلاعات داده شده است.

بە گزارش کردپرس، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران به عراق هشدار داد که مرزها و سرزمینش مورد استفاده افراد یاغی علیه ایران قرار نگیرد.

خطیب زاده در کنفرانس مطبوعاتی این هفته در پاسخ به سوالی درباره حمله ای که هفته گذشته به شمال عراق انجام و گفته شد که یکی از افسران موساد کشته شده و همچنین اظهارات فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق که روز گذشته گفت ایران هیچ مدرک و دلیلی برای ادعای خود مبنی بر اینکه اهداف هدف قرار گرفته در اربیل مورد استفاده موساد بوده، ارائه نکرده است، اظهار داشت: ما به دوستانمان در عراق توصیه می کنیم که مرزها و سرزمین هایشان مورد استفاده افراد یاغی علیه کشورهای دوستشان یعنی ایران قرار نگیرد.

وی در ادامه افزود: بیش از آنچه لازم باشد به دوستان عراقیمان اطلاعات داده شده، ما چندین بار و من شخصا چند بار از همین تریبون هشدار داده ام و آنچه می بینید واکنش به رفتاری بوده که دقیقا به هدف اصابت کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره حمله پهپادی اخیر در اربیل و خبرها درباره کشته‌شدن ۲ نفر از اعضای موساد گفت: در این باره پاسخی ندارم. پاسخ اسرائیل را در جای خودش می‌دهیم و در کشورهای ثالث نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: عملیات اخیر در اربیل عراق علیه عناصر یک رژیم یاغی، جراحی کوچکی بود که به‌طور دقیق به هدف اصابت کرد.

کد خبر 34041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha