دستگیری 2 سارق قطعات و محتویات داخل خودرو با 39 فقره کشف در سنندج

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری 2 سارق سابقه دار و اعتراف آنان به 39 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان سنندج شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی سارق سابقه دار قطعات و محتویات داخل خودرو را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم در مخفیگاهش شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده، این سارق به 22 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد، اظهار کرد: مقادیری اموال سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری یک مالخر در این رابطه، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

وی همچنین از دستگیری یک سارق دیگر در رابطه با قطعات و محتویات داخل خودرو با اعتراف به 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: این سارق نیز توسط عوامل کلانتری 19 حسن آباد شناسايي و در یک عمليات برنامه ريزي شده در مخفیگاه خود دستگير شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: متهم در بازجویی های پلیس به 17 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با سوء استفاده از غفلت رانندگان اعتراف کرد.

سردار آزادی از کشف مقداری اموال مسروقه در مخفیگاه متهم، تکمیل پرونده و معرفی سارق سابقه دار به مرجع قضائی خبر داد و با هشدار به عموم شهروندان، گفت: رعایت نکات و اصول ایمنی از جمله راهکارهای مناسب برای نگهداری و مصونیت اموال و اماکن شخصی مقابل اینگونه افراد خواهد بود.

کد خبر 34045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha