ستاد امر به معروف بر حجاب و عفاف کارکنان دستگاه های دولتی تنها نظارت دارد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنها نظارتی است و در بحث ادارات دولتی نیز تنها بر عملکرد دستگاه های دولتی در این حوزه نظارت می شود و اگر هم تذکری باشد به مدیر دستگاه داده می شود.

به گزارش کرد پرس، محمود الله مرادی در نشست خبری با رسانه های کردستان، گفت: نظارت بر حجاب و عفاف در دستگاه های دولتی بر عهده این ستاد گذاشته شده چرا که رسالت این ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب و عفاف است.

وی افزود: البته این مسئله باعث نمی شود که با کسانی که در این حوزه کوتاهی می کنند برخورد سلبی انجام شود چرا که جوانانی که امروز در دستگاه های دولتی مشغول به کار هستند، فرزندان کسانی هستند که در راه انقلاب گام برداشته اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: دشمنان نظام همین مسئله را هدف قرار داده و سعی دارند با تشویش اذهان، کارکنان دستگاه های دولتی را در مقابل ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دهند در حالی که کار این ستاد در وهله اول تذکر لسانی است.

الله مرادی ادامه داد: اهمیتی که امروز حجاب و عفاف در جامعه پیدا کرده بنا بر بدحجابی در کشور نیست چرا که جوانان ما از با عفاف ترین و با حجاب ترین جوانان دنیا هستند و همین مسئله باعث شده دشمنان سعی کنند با شبیخون فرهنگی، این مسئله را به چالش بکشانند.

وی یادآور شد: دشمنان وقتی فهمیدند نمی توانند به صورت نظامی به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند با طراحی برنامه های ضدفرهنگی، کشور را به چالش بکشند اما غافل از اینکه جوانان ما همیشه پشت نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: دشمنان این روزها اصل و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و به همین منظور حمایت همه جانبه از برنامه های دولت و نظام باید سرلوحه مردم انقلابی قرار گیرد که این مسئله از بزرگترین معروفات است.

الله مرادی گفت: وقتی دولت در طرح هدفمندی یارانه ها سعی دارد دست دلالان و مفسدان اقتصادی را کوتاهی کند، دشمن سعی می کند این مسئله را به چالش بکشد تا مردم را در مقابل مسئولان نظام و دولت قرار دهد.

وی افزود: وقتی فردی عنوان می کند که می خواهد واژه مقدس مادر را در خانواده ایرانی به فساد بکشد، باید روشن شود که چه دست هایی پشت پرده برای بی بند و باری و فساد کشاندن خانواده ها است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: در بحث حجاب و عفاف نیز در ادارات دولتی به دنبال اخراج کارکنان نیستیم چرا که آنان فرزندان مردم انقلابی هستند که همواره پشت نظام بوده و کسی نیز نه می تواند و نه می خواهد که با بدحجابان برخورد کند تنها به دنبال تذکر هستیم.

کد خبر 34046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha