HDP آماده پذیرائی از 100 هزار میهمان داخلی و خارجی در کنگره سوم جولای است

سرویس ترکیه - حزب دموکراتیک خلق ها در حال آماده شدن برای برگزاری کنگره بزرگ سوم جولای با حضور 100 هزار میهمان داخلی و خارجی است.

به گزارش کردپرس، حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در حال آماده شدن برای برگزاری پنجمین کنگره بزرگ خود در سوم جولای است. این کنگره قرار است با شعار «قول داده ایم، ما راه حل هستیم» و با حضور صد هزار میهمان داخلی و خارجی در سوم جولای در آنکارا برگزار شود.

بنا بر گزارش بریوان آلتان از مزوپوتامیا، مدحت سنجر و پروین بولدان رؤسای مشترک HDP روز گذشته با برگزاری آخرین نشست رسمی خود با حضور اعضای شورای مرکزی تصمیم گیری حزب، اعلام کردند که به مبارزه سیاسی خود ادامه خواهند داد.

در این نشست تصمیم گرفته شد تا موضوعاتی از قبیل ادامه فعالیت رؤسای مشترک حزب در کمیته آشتی تصمیم گیری شود. نشست آشتی که با حضور هیأتی مشتکل از اعضای HDP تشکیل خواهد شد، بر سر این موضوع که آیا رؤسای مشترک کنونی به وظایف خود ادامه دهند یا خیر بحث خواهد شد.

علاوه بر این در نشست شورای تصمیم گیری درباره برنامه های آمادگی برای برگزاری کنگره و انتقال امن افراد از استان های مختلف از حکاری تا ادیرنه بحث شد.

علاوه بر این در این نشست کمیته ای برای دیدار با نویسندگان، روشنفکران و خبرنگاران در کنگره تشکیل شد که قرار است این دیدارها در سه شهر استانبول، آنکارا و ازمیر برگزار شوند.

کد خبر 34406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha