توئیت اتهام آمیز صدر به برهم صالح با همکاری حزب دمکرات منتشر شدە است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – عضو اتحادیه میهنی کردستان در واکنش به  توئیت مقتدی صدر، رهبر جریان صدر و متهم شدن برهم صالح، رئیس‌جمهوری عراق  به « غیر وطن پرست» بودن،  گفت : این اتهام صدر  با همکاری حزب دمکرات کردستان منتشر شده و عرصه سیاسی عراق را پیچیده تر کرده است.

به گزارش کردپرس، غازی کاکایی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «السومریه»، افزود: در حالیکه همه تلاش ها برای تشکیل دولت جدید عراق و تفاهم به خوبی پیش می رفت، توئیت صدر عرصه سیاسی کنونی را پیچیده‌تر کرده است.

کاکایی با بیان اینکه صدر در روزهای آینده باید در توییت خود بازنگری کند، افزود: انتشار متن قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی در روزنامه رسمی، به معنای تایید ضمنی آن از سوی رئیس‌جمهور عراق است.

وی تاکید کرد: این توئیت با همکاری حزب دمکرات کردستان منتشر شده و صدر دراین توئیت به برهم صالح ظلم کرده است.

کاکایی همچنین با بیان اینکه نامزدهای دیگری برای ریاست جمهوری عراق وجود دارند که باید آنها نیز متهم شوند که مستقیماً و با مدارکی که به آقای صدر ارائه شده است با رژیم صهیونیستی تعامل دارند ، این سئوال را مطرح کرد که چرا صدر علیه آنها توئیت اتهام آمیز منتشرنمی کند؟

این عضو اتحادیه میهنی افزود : حزب وی با چارچوب هماهنگی توافق کرده است که هر نامزدی را که این حزب برای پست ریاست جمهوری معرفی کند ، مورد تایید این چارچوب قرار گیرد.

کد خبر 34758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha