دیدار  وزیر کشور با خانواده شهیده اسدی/ مظلومیت شهدا مستند سازی شود

سرویس کردستان- وزیر کشور در سفر به استان کردستان، با حضور در منزل شهیده فاطمه اسدی با خانواده این شهیده دیدار و در راستای جهاد تبیین بر لزوم بازگویی، مستندسازی و اطلاع رسانی مظلومیت شهدا و شهیده فاطمه اسدی و شناساندن خباثت دشمنان این مرز و بوم تاکید کرد.

به گزارش کرد پرس، احمد وحیدی روز جمعه در این دیدار پس از شنیدن روایت مظلومیت و شهادت این شهیده، اظهار کرد: باید این واقعه را سینه به سینه نقل کنید تا خباثت کسانی که این زن را که با هزاران امید به دنبال شوهرش بوده است، به شهادت رساندند، معرفی شود.

وی افزود: کسانی که این زن را به شهادت رساندند، هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و متاسفانه هنوز هم وجود دارند و بعضی هم فریب آنها را می خورند. اینها مزدور آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی‌اند.

وزیر کشور ادامه داد: این ماجراها باید نقل شود تا جوانان بدانند که اینها چه جریان خبیثی بوده‌اند. مدعی بودند که برای مردم کار می کنند اما یک زنی که به دنبال شوهرش بوده است را اینگونه به شهادت می رسانند. این یک فاجعه انسانی و اخلاقی است.

۱۷ آبان ماه جاری در جریان عملیات کاوش ، پیکر این بانوی شهید پس از گذشت ۳۷ سال از شهادت و گمنامی، در ارتفاعات چهل چشمه کردستان پیدا شد.

کد خبر 35204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha