کشف پیکر یکی از جوانان غرق شده در سد سردشت/ دومین غریق هنوز ناپیداست

سرویس آذربایجان غربی- بعد از دو هفته جست و جوی ناکام شامگاه گذشته پیکر یکی از دو جوان غرق شده در دریاچه سد سردشت پیدا شد و عملیات جست و جو برای کشف جنازه دومین غریق همچنان ادامه دارد.

به گزارش کردپرس، دوم تیرماه ٣ جوان با قایق دست ساز وارد دریاچه سد سردشت شند اما قایق آنها دچار حادثه شده و دو نفر از آنها غرق شدند و نفر سوم توانست خود را نجات دهد.

از آن زمان تا کنون عملیات جست و جو در فواصل زمانی مختلف ادامه داشته تا اینکه بعد از ١٥ روز پیکر یکی از آنها کشف و از آب بیرون کشیده شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت نیز به کردپرس گفت: در این مدت با حضور اکیپ امداد و نجات آتش‌نشانی سردشت و ربط و هلال احمر شهرستان عملیات جستجو آغاز شده بود.

نادر ساربانی افزود: عملیات جست و جو در دو مرحله انجام گرفت که در مرحله دوم با ۲ غواص ثابت و ۶ غواص متغییر از کرمانشاه، پیرانشهر و بوکان در عمق ۳۵ متری و محدوده ۳ کیلومتری از نقطه حادثه انجام شد. همچنین ۲ قایق هلال احمر و آب نیرو جهت پشتیبانی و گشت حضور داشتند.

او بیان کرد: در نهایت ١٥ روز بعد پیکر متلاشی شده یکی از جوان‌های غرق شده در ۲ کیلومتری از نقطه حادثه کنار دریاچه سد پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

گفتنی است؛ عملیات امروز نیز به صورت دشت بانی کنار دریاچه سد انجام خواهد گرفت تا دومین جسد پیدا شود.

دوم تیر ماه، نزدیک روستای «قلته» ٣ جوان جهت تفریح با قایق قصد عبور از دریاچه سد داشتند که قایق موتوری آنها دچار حادثه شده و واژگون می‌شود. در این میان یکی از سرنشینان قایق خود را نجات می‌دهد و ۲ نفر دیگر به علت ناآشنایی با فنون شنا و عمق زیاد آب متاسفانه غرق می‌شوند/.

کد خبر 35237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha