تونل کانی سیب هم جوابگوی دریاچه ارومیه نخواهد بود!

سرویس آذربایجان غربی- نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی علت اصلی وضعیت دریاچه ارومیه را خشکسالی دانست و گفت: در حالت خوشبینانه تونل کانی سیب ۶٠٠ میلیارد مکعب انتقال می کند و نمی تواند جوابگوی وضعیت فعلی بشود.

به گزارش کردپرس، وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در خصوص وضعیت دریاچه‌ ارومیه با اشاره به اینکه دولت ۵٠۵ میلیارد تومان بودجه به دریاچه اختصاص داده است، از آقای رئیس جمهور خواستم جلسه ای به ریاست خودشان و با حضور ادارات مسئول در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه برگزار کنند.افزود:

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه از زحمات دستگاه قضایی و امنیتی تشکر کرد و افزود: خیلی از ادارات و اشخاص در حوزه فساد درگیر بودند که خوشبختانه در مبارزه با فساد شهری موفق عمل کردند.

پرونده فساد مدیریت شهری ارومیه یک پرونده ملی بود

وحید جلال زاده تصریح کرد: پرونده فساد مدیریت شهری یک پرونده ملی بود ولی با تلاش متولیان امر در خود ارومیه رسیدگی و بررسی شد. از برخی از موارد فساد برانگیز تاسف خوردم که چرا باید فساد با این حد برسد که این همه شخص و اداره درگیر می شد.

او ادامه داد: زمانی که فساد جمع نشود شهر و استان توسعه پیدا نمی کند و ما هم منتظر رای دستگاه قضایی در خصوص پرونده مدیریت شهری هستیم.

نماینده مجلس یازدهم گفت: آب شرب ارومیه بدلیل استفاده از چاه ها در معرض خطر و هشدار بهداشتی است که پیگیری می شود. همچنین مشکلات و وضعیت دریاچه ارومیه ، آزادراه ارومیه با تبریز، منطقه ویژه اقتصادی سرو، سد نازلو و کشاورزی شهرستان جزو پرونده های کاری بنده به عنوان وکیل مردم است.

کد خبر 35249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha