«سردار» بوکان باز هم نقره داغ شد!

سرویس آذربایجان غربی- با اعلام کمیته انضباطی باشگاه سردار بوکان به همراه ٩ باشگاه دیگر کشور به جریمه نقدی و محرومیت قطعی از ثبت نام بازیکن جدید محکوم شدند.

به گزارش کردپرس، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی ۱۰ باشگاه فوتبالی به جریمه نقدی و محرومیت قطعی از ثبت نام بازیکن جدید محکوم شدند.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ پس از بررسی در خصوص تخلف باشگاه های ذیل مبنی بر استنکاف از اجرای حکم طبق لیست از کمیته تعیین وضعیت، با توجه به مجموع اوراق پرونده از جمله اعلام کمیته وضعیت فدراسیون و عدم اجرای مفاد دادنامه قطعی صادره از کمیته مذکور و کمیته انضباطی، علیرغم اعطای مهلت و همچنین اعمال بند الف-۲ ماده ۸۹ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ و انقضای مهلت یک ماهه از تاریخ اعمال مجازات مذکور و عدم جلب رضایت از شکات باشگاه های پارس جنوبی جم، ماشین سازی تبریز، ملوان بندر گز، فجر مشهد، قشقایی شیراز، رایکا بابل، گل ریحان البرز، شاهین شهرداری بوشهر، نفت مسجد سلیمان و سردار بوکان، بابت بدهکاری و جریمه نقدی در ظرف این مدت زمان و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلف باشگاه های یاد شده، محرز و مسلم تشخیص و کمیته انضبای با توجه به مجازاتهای مقرر در بند ب ماده ۸۹ و مواد ۱۱۸ و ۱۱۹ از مقررات انضباطی تا زمان تسویه بدهی، باشگاههای فوق را به محرومیت قطعی از ثبت نام بازیکن جدید و جریمه نقدی محکوم می کند.

رای صادره قطعی و قابل اجرا بوده و فقط در نزد دادگاه بین المللی داوری ورزش CAS مستند به بند ۴ ماده ۸۹ مقررات انضباطی قابل اعتراض است.

بر اساس این رای باشگاه باشگاه سردار بوکان:۵/۵۵۱/۸۰۵/۶۰۰ ریال جریمه شده است.

همچنین باشگاه نفت مسجد سلیمان: ۷/۷۰۹/۲۶۰/۰۰۰ ریال، باشگاه شاهین شهرداری بوشهر: ۹/۳۸۵/۹۶۷/۵۴۴ ریال، باشگاه گل ریحان البرز:۱۸/۱۳۵/۷۵۰/۳۰۰ ریال، باشگاه رایکا بابل: ۱۳/۰۷۸/۴۳۵/۰۰۰ ریال، باشگاه قشقایی شیراز: ۳/۹۳۰/۷۸۴/۸۰۰ ریالباشگاه فجر مشهد: ۲۰۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال، باشگاه ملوان بندر گز: ۱/۳۹۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال، باشگاه ماشین سازی تبریز: ۶/۸۸۳/۰۳۶/۰۰۰ ریال، باشگاه پارس جنوبی جم: ۸۹/۴۰۳/۰۱/۴۰۷ ریال جریمه شدند.

گفتنی است؛ تیم سردار بوکان پس از باخت های پی در پی ماه گذشته به صورت رسمی رسمی به مرحله اول لیگ ٣ فوتبال کشور سقوط کرد.

در این فصل برخی از بازی ها را سردار با ترکیب ٩ نفره به میدان رفت و مسئولان تیم سردار دلیل کمبود بازیکن را عدم صدور کارت بازیکنان از سوی هیات فوتبال استان و فدراسیون فوتبال اعلام می کردند!

سال گذشته در پی اثبات وجود تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم "سردار بوکان" در بازی مقابل شهید قندی یزد با بازی ١٠ بر یک به تبانی محکوم شد و به لیگ دسته سوم سقوط کرد. پس از سقوط در پایان فصل گذشته لیگ دو و آن داستان های عجیب تبانی، حال با سقوط از مرحله دوم لیگ سه به مرحله اول، تیم پرطرفدار بوکانی دیگر باید به خاطره ها بپیوندد.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

سردار بوکان سقوط کرد

«سردار» بر سر دار؛ سقوط به مرحله اول لیگ دسته سوم کشور

پشت پرده سقوط تیم فوتبال سردار بوکان؛ چه کسانی از آب گل آلود ماهی گرفتند؟

تیر آخر بر پیکر تیم سردار بوکان؛ حکم به سقوط قطعی شد

کد خبر 35282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha