نمایشگاه صنایع دستی بانوان در خانه کرد سنندج افتتاح شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و کرامت نمایشگاه صنایع دستی بانوان هنرمند و کارآفرین در خانه کرد سنندج افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در گرامیداشت هفته حجاب و عفاف علاوه بر برپایی نمایشگاه صنایع دستی ویژه بانوان در محل خانه کورد سنندج، همایش منطقه‌ای رایحه ضمن تجلیل و قدردانی از مروجان و مبلغات حجاب و عفاف استان همراه با برگزاری پنل های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف برگزار می شود.

علی اصغر دریایی افزود: پنل های تخصصی که در همایش منطقه ای رایحه برگزار می شود تحت عناوین «مبانی فقهی و حقوقی حجاب و عفاف»، «جایگاه تاریخی و پیشینه حجاب و عفاف در فرهنگ اسلامی- ایرانی» و «سواد رسانه ای حجاب و عفاف» با حضور اساتید برجسته است.

وی در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: در هفته زن کرد - سرمایه اجتماعی و توسعه فرهنگی علاوه بر برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ویژه بانوان هنرمند و کارآفرین، تجلیل و قدردانی از بانوان فرهیخته عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و کارآفرین نیز مدنظر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: در نمایشگاه صنایع دستی بانوان که با حضور جمعی از بانوان کارآفرین مناطق حاشیه شهر سنندج در خانه کرد سنندج برگزار شده است بخشی به موضوع حجاب و عفاف اختصاص داده شده است.

گفتنی است نمایشگاه صنایع دستی بانوان هنرمند و کارآفرین تا 23 تیر ماه سال جاری در محل خانه کرد سنندج برپا است و در این نمایشگاه صنایع دستی بانوان از جمله عروسک سازی، صنایع تزیینی و زیورآلات، لباس کردی و اقلام فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 35380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha