فیلمنامه با موضوع آسیب های اجتماعی در مهاباد گردآوری می شود

سرویس آذربایجان غربی– رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد از فراخوان گردآوری فیلمنامه و حمایت از تولید فیلم با موضوع آسیب های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

رحیم بایزیدی با اعلام این خبر به کردپرس گفت: تمامی فیلمسازان ، فیلمنامه نویسان ، نویسندگان وهمچنین علاقمندان می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد، با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 20مرداد ماه به ایمیل iycs.mahabad@gmail.com ارسال کنند، افزود: علاقمندان می توانند،آثار خود را با موضوع های طلاق،اعتیاد،کودک آزاری، خانواده، سالمندان، تکدی گری، فضای مجازی، حاشیه نشینی، کسب و کارهای کاذب، سرقت، قاچاق، نشاط اجتماعی و ...ارسال کنند.

بایزیدی تصریح کرد: فیلمنامه های دریافتی توسط اساتید برجسته داوری و 10 فیلمنامه انتخاب به ازای هرفیلمنامه مبلغ یک میلیون تومان حق تالیف به فیلمنامه نویس پرداخت خواهد شد .

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد، با اشاره به اینکه طی مراسمی از 3 فیلمنامه برتردراین حوزه با اهدای لوح و تندیس تجلیل به عمل می آید،یاد آور شد:جهت تولید 3فیلم نامه برتر برای( فیلمنامه اول 8 میلیون تومان )،(فیلمنامه دوم 7 میلیون تومان) و (فیلمنامه سوم 6میلیون تومان) حمایت مالی جهت تولید کمک خواهد شد.

او بیان کرد: این فراخوان مختص فیلمنامه نویسان ،فیلمسازان و علاقمندان شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است و ارسال فیلمنامه به منزله قبولی مقررات فراخوان است .

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،گردآوری فیلمنامه با موضوع آسیب های اجتماعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و ارشاد اسلامی مهاباد برگزار می شود.

کد خبر 36023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha