دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان آذربایجان غربی از شناسایی و دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در شهرستان ارومیه، که با ماموران پلیس درگیر شده بودند، خبر داد.

سرهنگ شمسعلی حقوردیان، به کردپرس گفت: نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دريغ نمي‌كند.

او افزود: در پي دريافت گزارشی مبنی بر اینکه 2 نفر با قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در جلوی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده‌اند، پیگیری ماموران پلیس امنیت عمومی در اين خصوص آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فني، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را که از افراد سابقه‌دار و اراذل و اوباش بودند، شناسایی که یکی از متهمان با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده که با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، ماموران به سمت وی شلیک که از ناحیه پا مورد اصابت قرار گرفته و برای مداوا به بیمارستان امام خمینی منتقل شد و متهم دیگر نیز با اقتدار ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

سرهنگ حقوردیان با اشاره به اینکه 2 متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تاکید کرد: پلیس براي برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانوني برخورد مي‌كند.

کد خبر 36059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha