دید افقی در مهران به هزار و ۸۰۰ متر رسید

سرویس ایلام - از اوایل بامداد امروز توده ریزگردها دوباره وارد استان ایلام شدند که طبق گفته کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام از اواخر امروز از آسمان استان به کندی خارج خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، احسان احمدی نژاد گفت: توده گرد و غبار که از بامداد امروز وارد استان شده است، دید افقی در شهرستان مهران را به هزار و ۸۰۰ متر کاهش داد.

وی افزود: این توده دیروز در بیابان های عراق و سوریه تشکیل و بامداد امروز وارد استان شد و باعث افت کیفی هوا و دید افقی شده است.

کارشناس هواشناسی ایلام گفت: از عصر امروز میزان غلظت گرد و غبار در نواحی شمالی کاهش و رقیق می‌شود اما در نواحی شرق و جنوب شرق روند رقیق شدن هوا با کندی صورت می‌گیرد.

او گفت: هم اکنون میزان دید افقی در شهرستان‌های سیروان سه، ایوان چهار، چرداول پنج و ایلام ۶ کیلومتر ثبت شده است و دید افقی در سایر نقاط عادی همچون دره‌شهر، آبدانان و دهلران است که به تدریج با ورود توده به این مناطق، دید افقی نیز کاهش خواهد یافت.

احمدی نزاد خاطرنشان کرد: با توجه به جریانات بارشی در برخی نقاط کشور احتمال نفوذ توده بارشی از اواخر هفته جاری به استان ایلام وجود دارد.

کد خبر 36060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha