اجرای حق مناطق جنگی فرهنگیان بدره، آبدانان و دره‌شهر

سرویس ایلام - بنا به اعلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، طی روزهای آینده احکام حقوقی مناطق جنگی فرهنگیان در شهرستان های آبدانان، دره شهر و بدره صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی درویشی از اجرای احکام حقوقی مناطق جنگی سه شهرستان آبدانان، دره شهر و بدره در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با پیگیری های مکرر از مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری و نیز مرکز فناوری وزارتخانه، مشکل نگارش حقوقی احکام مناطق جنگی برای این سه شهرستان مرتفع شده و طی روزهای آینده نگارش برای صدور احکام به اداره کل ارسال خواهد شد.

وی افزود: تاریخ اجرای این احکام از ۲۹ تیرماه خواهد بود و به محض دریافت نگارش، احکام حقوقی همکاران فرهنگی شاغل در این شهرستان ها صادر خواهد شد.

وی همچنین از شرکت ۱۱ هزار نفر در پایگاههای اوقات فراغت در استان خبر داد و گفت: تعداد پایگاه‌های پیش‌بینی شده در تابستان ۱۲۹ پایگاه که ۱۸ پایگاه در حاشیه‌ شهر‌ها و ۲۵ پایگاه نیز برای مناطق محروم و روستایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۱۷۰ برنامه آموزشی و تربیتی برای اجرا در پایگاه‌های تابستانی پیش‌بینی شده است. همچنین نزدیک به ۱۱ هزار نفر از دانش آموزان استان در پایگاه های اوقات فراغت تابستانی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به برنامه های اردویی که برای دانش آموزان در فصل تابستان اجرا خواهد شد بیان داشت: ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان به اردو های درون و برون استانی به صورت یک روزه و چند روزه اعزام خواهند شد. همچنین تعداد ۱۲۰ نفر از دانش آموزان غیر برخوردار در قالب اردوی زیارت اولی ها به مشهد مقدس اعزام می شوند.

درویشی اعلام کرد: ۳۵۰ نفر از دانش آموزان به اردوهای تشکیلاتی شوراهای دانش آموزی، فرماندهان بسیج، پیشتازان و فرزانگان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی اعزام و اردوهای راهیان نور و شمیم ولایت نیز در بستر شاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 36124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha