ایمن سازی مناطق سیل خیز در دیواندره

سرویس کردستان– مدیر منابع آب دیواندره از 12 مورد رفع تصرف و آزادسازی در بستر رودخانه دیواندره خبر داد.

محمد محمدی در گفت و گو با کردپرس اظهار کرد: باعنايت به هشدارهاي سازمان هواشناسی، مبنی بر وقوع بارندگي های قابل توجه در روزهاي پيش رو، وقوع سيلاب و طغيان در رودخانه هاي محدوده شهرستان ديواندره بسيار محتمل می باشد.
وی اضافه کرد: به همین منظور 12 مورد رفع تصرف و آزادسازی در بستر رودخانه دیواندره و سه كيلومتر لايروبي و ايمن سازي مناطق حادثه خيز و سيل خيز تو سط اداره منابع آب شهرستان انجام شده است.
محمدی بیان کرد: ايمن سازي پل ها و بازگشايي مسير آبگذري سازه هاي تقاطعي در سال جاري از جمله موارد دیگری است که در راستای آمادگی در مقابل سیل احتمالی انجام شده است. همچنین از مردم درخواست داریم باتوجه به هشدارها از بستر رودخانه ها فاصله بگيرند.
مدیر منابع آب دیواندره ادامه داد: از اهالی محترم شهرستان ديواندره، روستاها، دامداران، باغداران و كشاورزان محترم خواهشمندیم كه از حضور در اراضي منتج به بستر رودخانه ها، از همه مهمتر رودخانه چم ديواندره، مخزن و پاياب سد سيازاخ امتناع و در رعايت موارد ايمنی جديت ورزيده و همچنين از تردد، توقف و اسكان در مسير رودخانه های بالادست و پايين دست منابع مذكور به طور جدی پرهيز نمايند تا از بروز هر گونه حوادث احتمالي بر اثر سيلاب جلوگيری بعمل آيد.
محمدي عنوان كرد: نيروهاي اداره منابع آب شهرستان ديواندره بطور كامل و شبانه روز جهت مقابله با هرگونه بحران در حال آماده باش كامل می باشند.

کد خبر 36162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha