لزوم اقدام عاجل دولت برای بهبود معیشت مردم

سرویس کرمانشاه _ محمد رشیدی با اشاره به تورم موجود در کشور بر لزوم اقدام عاجل دولت برای بهبود معیشت مردم تاکید کرد.

به‌ گزارش کردپرس و به نقل از دفتر محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، وی در نشست علنی مجلس گفت: ۵ مرداد ماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه است و با یاد گرامیداشت خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، این روز افتخارآفرین را به مردم کرمانشاه و کشور تبریک می‌گویم.

نماینده مردم کرمانشاه ضمن تذکر شفاهی به وزیر دفاع و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار کرد: به‌دلیل تصویب حق مناطق جنگی در مجلس شورای اسلامی و متعاقبا در قانون بودجه، دولت باید برای پرداخت حق مناطق جنگیِ نیروهای مسلح و بازنشستگان اقدام فوری کند.

عضو هیات رئیسه مجلس در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش و هیئت دولت، خواستار اجرای رتبه‌بندی معلمان شد و تصریح کرد: هیات دولت باید نگاه ویژه به تورم افسارگسیخته داشته باشد زیرا قدرت خرید مردم در حال نابودی است و افزایش روزانه قیمتها، توان خرید مردم را گرفته است.

محمد رشیدی ضمن تقدیر از رئیس جمهور به جهت صدور دستور بررسی مشکلات مدیریتی استان کرمانشاه توسط هیات بازرسی، خاطرنشان کرد: کرمانشاه امروزه گریبانگیر مدیریت اجرایی فشل شده است و مردم و جوانان کرمانشاه چشم‌انتظار تحقق وعده‌های دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی هستند.

کد خبر 36165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha