نتایج جشنواره اتودهای نمایشی بوکان اعلام شد

سرویس آذربایجان غربی- ستاد خبری جشنواره اتودهای نمایشی بوکان بر اساس رای هیئت داوران نتایج نخستین جشنواره اتودهای نمایشی این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، هیئت داواری بعد از جلسات بحث و بررسی آثار حاضر در نخستین جشنواره اتودهای نمایشی بوکان نفرات برتر را به دبیرخانه جشنواره اعلام کردند.

بر این اساس جایزه اول بازیگری شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی؛ رتبه اول زن مرضیه خلیلی برای نمایش(من یک زنم)، رتبه اول مرد سیوان رحمتی برای نمایش (ماله‌ باوک) رسید.

رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه دوم زن "سارا عبدالهی" برای نمایش( بوون و نه‌بوون) و "فرح محمودی" برای نمایش( ژیانی ره‌ش) رسید. بازیگران رتبه دوم مرد، آلان مریوانی برای نمایش(مسافرخانه) و یوسف رحیمی برای نمایش(ماسی و خویندکار) اعلام شد.

همچنین بازیگر رتبه سوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی:رتبه سوم زن: نرگس ابراهیمی برای نمایش (من یک دیوانه‌ام) بازیگر رتبه سوم مرد: آقایان محمدمبین پریزادی برای نمایش(هه‌نگاویک بو مردن) و دانا کسنزانی برای نمایش(تاوان) بودند.

خسرو سینا، خالد حیدری و مینو شریفی به عنوان داور در این جشنواره حضور داشتند. نخستین جشنواره اتودهای نمایشی بوکان در روزهای ۴ و ۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

کد خبر 36197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha