هشدار امام جمعه قروه به شهرداری برای مدیریت «سراب»

سرویس کردستان- امام جمعه شهرستان قروه پس از رخ دادن اتفاقات ناگوار اخیر و افزایش خودکشی ها در پارک تفریحی «سراب» به شهرداری و شورای شهر برای مدیریت کردن این منطقه هشدار داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، پس از رخ دادن اتفاقات تلخ در دو روز گذشته در پارک تفریحی «سراب» قروه و افزایش خودکشی ها در این دریاچه؛ امام جمعه شهرستان قروه در خطبه های نمازجمعه نسبت به این وضعیت و مدیریت نادرست سراب به شهرداری و شورای شهر هشدار داد.

«حجت الاسلام عابدین رستمی» با اشاره به قتل نوجوان 16 ساله و خودکشی دختر 19 ساله در دو روز گذشته که در دریاچه سراب و اطراف آن رخ داد، بیان کرد: از سراب باید صاحب داری کرد و اگر شهرداری نمی تواند مدیریت کند این منطقه را به بخش خصوصی بسپارد.

به گفته او نمی شود هرچند وقت بشنویم یک نفر خود را در سراب کشته، این مسئله بازتاب استانی و ملی دارد مخصوصاً اینکه بسیار هم پرتکرار است.

«رستمی» خطاب به مدیریت شهری تأکید کرد: اگر مسئولیت سراب با شهرداری است باید آن را مدیریت کند و چه بسا تبعات حقوقی هم برای شهرداری داشته باشد لذا درخواست می شود که شورای شهر مدیریت این منطقه را در دستور کار قرار دهند.

او نسبت به اینکه منطقه تفریحی سراب تبدیل شده به مکانی برای خودکشی و بزهکاریهای اجتماعی هشدار داد و تصریح کرد که درخواست مردم مدیریت کردن سراب است تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در این مطنقه نباشیم./

کد خبر 37143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha