دبیر  حزب ایران قوی در  کردستان معرفی شد

خشایار نادی، دبیر کل حزب ایران قوی در مراسم و آیین معارفه دبیر حزب ایران قوی در استان کردستان که شامگاه روز پنج شنبه برگزار شد، گفت: واژه انتخاب شده برای حزب ایران قوی الهام گرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که امیدواریم بر اساس شایستگی این اسم پاسخگو و مطالبه گر مردم عزیز باشیم.

به گزارش کرد پرس، دبیر کل حزب ایران قوی گفت: در ایران تقریبا 147 حزب سراسری با نامها و اهداف مختلف معرفی شده اند، اما تا کنون آنطور که باید و شاید شاهد نمود فعالیت های این احزاب در پهنه سیاسی نبوده ایم.
وی با اشاره به اینکه ما قصد تخریب هیچ حزب و شخصیتی را نداریم، افزود: ما انتظار بیشتری از دولت سیزدهم داشتیم، چرا که می بایست از پتانسیل و نیروهای نخبه و تحصیل کرده تمامی اقوام استفاده بیشتری در پستهای مدیریتی و سازمانی می شد.

نادی گفت: متاسفانه اکثر حزبها در ایام انتخابات در میدان حضور دارند،اما بعد از آن شاهد هیچ گونه فعالیت و عملکردی از آنها نیستیم، چرا که باید حزب برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده ای را در راستای مشکلات مردم ترسیم کند و بعد پا به عرصه بگذارد.

دبیر کل حزب ایران قوی گفت: یک حزب باید از دل خود مردم جوشش پیدا کند و به نظر تمام اقوام احترام بگذارد، واستان توسعه پذیر کردستان دارای پتانسیل ویژه نیروی انسانی قوی و کار آمد و همچنین منابع خاص خدادای است که در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور زمینه فعالیت متخصصانه ای را می طلبد.


دیار احمدی دبیر حزب ایران قوی در استان کردستان نیز گفت: اهداف و استراتژی حزب ایران قوی فارغ از سیاسی بودن آن، یک حزب مردمی وفراجناحی است، که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و فریضه مقدس جهاد تبیین، قصد داریم با دعوت از سیاسیون ومسئولان استانی، دعوت از اعضای مرکزی واقشار مردم به جهت همفکری بیشتر، طی جلساتی به عنوان یک پل ارتباطی و تریبون مطالبه گری صدای مردم در جهت حل مشکلات آنها باشیم.

احمدی گفت: کردستان پتانسیل های مهمی از جمله منابع نیروی انسانی، کشاورزی، صنعتی و غیره دارد که تاکنون نادیده گرفته شده و روند آن، جامعه جوان ما را سرخورده و نا امید کرده است. لذا ما قصد داریم با همکاری خود مردم و مطالبه گری دو سویه در حزب ایران قوی فعالیتی صادقانه داشته و صدای رسای مردم باشیم.
وی با اشاره به اینکه کردستان بعد از انقلاب، مورد کم توجهی های زیادی قرار گرفته است، افزود: جامعه سیاسیون و اکثر مدیران هر کدام برای دسترسی به منافع خود در کردستان کارهای کوتاه مدت و وعده های بدون عملکرد زیادی به مردم دادند که هیچ کدام تحقق پیدا نکرد و این جای نگرانی بزرگی برای مردمی که همیشه در صف اول برنامه های سیاسی واجتماعی کشور و انقلاب قرار گرفته اند، است.
احمدی در پایان گفت: به عنوان دبیر حزب ایران قوی در کردستان و با هدف مطالبه گری صادقانه و انجام یکی از مولفه های مهم گام دوم انقلاب به میدان آمده ام و از همشهریان عزیزم انتظار همکاری و همفکری دارم.

کد خبر 37144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha