به دنبال تنظیم شکایت علیه اتحادیه میهنی تحقیق درباره سه عضو این حزب آغازشد

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ به دستور مدیر دفترسیاسی اتحادیه میهنی تحقیق درباره رهبران اتحادیه میهنی که علیه حزب خود در بغداد، شکایت تنظیم کرده‌اند را صادر کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس: در نامه‌ای که در روز چهارم ماه جاری صادر شده است مسئول دفتر سیاسی اتحادیه میهنی دستور تحقیق و بررسی درباره رهبرانی که علیه حزبشان شکایت تنطیم کرده‌اند را صادر کرد.
در این نامه آمده است در راستای شفافیت جلسه اعضا دفتر سیاسی که در روز سوم ماه جاری برگزار شد، دستور تشکیل کمیسیونی باهدف تحقیق درباره اعضای رهبری حزب و شکایت آنها علیه اتحادیه میهنی، صادر شد.
این کمیسیون متشکل از «آسو مامند»مدیر دفتر سیاسی (بعنوان رئیس کمیسیون) و «سرکوت زگی» «رزگار حاجی محمد» اعضای دفتر سیاسی (همزمان عضو کمیسیون) است.
براساس اطلاعات خبرگزاری شارپرس، بعد از تحقیق و بررسی این کمیسیون ، به دستور شورای رهبری اتحادیه میهنی دستور اخراج و راندن این مقامات از حزب صادر می شود.
شارپرس اعلام کرد: چهار عضو رهبری اتحادیه میهنی که افسر «چتو صالح» ریاست این هیئت را برعهده داشت به کمیسیون انتخابات رفتند و مجموعه مدارک و پرونده از فرماندهی نیروهای سیاسی به کمیسیون تحویل دادند، بلکه بتوانند کمیسیون را متقاعد کنند که لاهور شیخ جنگی رئیس مشترک اتحادیه میهنی بوده که اکنون با صدور یک دستور یک جانبه یا به قول خودشان حرکتی شبه کودتا، از کار اخراج شده، اکنون در تلاشند که بتوانند از حقوق لاهور شیخ جنگی دفاع کنند.

کد خبر 41154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha