قطعی برق روستاهای کردستان برطرف شد/۱۰۰ درصد شبکه برق استان اکنون پایدار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به قطعی برق ۳۰ روستای استان به دلیل بارش برف، گفت: علی رغم مسدود بودن دسترسی به شبکه برق در ارتفاعات، با تلاش بی وقفه سیمبانان، مشکل قطعی این روستا برطرف شد.

به گزارش کرد پرس، هیوا لهونیان گفت: به دنبال بارش شدید برف طی شبانه روز گذشته و علیرغم مسدود بودن دسترسی به شبکه برق در ارتفاعات، با تلاش بی وقفه سیمابان و ۷۴ اکیپ عملیاتی و اجرایی در سطح استان و همچنین بسیج تمامی امکانات و تجهیزات، اکنون ۱۰۰ درصد شبکه برق استان در بخش های شهری و روستایی پایدار و ایمن است.

وی با اشاره به اینکه مسدود بودن دسترسی به شبکه برق روستاهای در مواجه با قطعی برق، کار خدمات رسانی سیمبانان شرکت را با تاخیر روبه رو کرد، افزود: روستای تنگی سر از توابع شهرستان سنندج آخرین روستای این استان بود که با وجود بسته بودن جاده دسترسی به روستا با حضور اکیپ های اتفاقات و عملیات امور برق جنوب شهرستان سنندج، شبکه برق آن به طور کامل پایدار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار کرد: این شرکت جهت رفاه حال مشترکین و آمادگی برای بارش های آتی در فصل زمستان علاوه بر بسیج تمام امکانات خود، در صورت لزوم و متناسب با شرایط منطقه از چهارپایان جهت ارسال تجهیزات و حضور در روستاهای سخت گذر جهت رفع هرگونه خاموشی همچون وقوع بارش سنگین برف در دی ماه سال گذشته، استفاده خواهد کرد.

لهونیان ادامه داد: بارش شبانه روز گذشته، شبکه برق ۳۰ روستای استان را با قطعی مواجه کرد که خوشبختانه همگی آنها در کمتر از ۱۵ ساعت به شبکه سراسری برق متصل شدند.

کد خبر 41483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha