افتتاح مرکز جامعه شمال و شرق سوریه در سوییس با حضور مقامات مدیریت خودگردان

سرویس سوریه - مرکز فرهنگی جامعه شمال و شرق سوریه در سوییس با حضور «بدران چیا کرد» ریاست مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان و «عبدالکریم عمر» نماینده مدیریت خودگردان در اروپا افتتاح شد.

بە گزارش کردپرس، مرکز فرهنگی جامعه شمال و شرق سوریه در سوییس با حضور «بدران چیا کرد» ریاست مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه و «عبدالکریم عمر» نماینده مدیریت خودگردان در اروپا افتتاح شد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «بدران چیا کرد» ریاست مشترک دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان و «عبدالکریم عمر» نماینده مدیریت خودگردان در اروپا در مراسم افتتاحیه این مرکز در سوئیس شرکت کردند.

در این مراسم، بدران چیا کرد افتتاح این مرکز را به مردم منطقه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این مرکز گامی در جهت افزایش مبارزات و تلاش اهالی شمال و شرق سوریه در سوئیس باشد.

چیا کرد در افتتاحیه این مرکز تحولات سیاسی سوریه و شرق سوریه را ارزیابی کرد و گفت: «نظام‌هایی که علیه مردم ما کار می‌کنند در فرایندی بحرانی قرار دارند.»

وی در ادامه به پروژه مدیریت خودگردان اشاره کرد و در ادامه سخنان خود افزود: «برخی از طرف‌های سوری تلاش می‌کنند پروژه مدیریت خودگردان را در مناطق خود اجرا کنند و این پروژه را گامی در جهت تحقق دموکراسی در سوریه می‌دانند.»

بدران چیا کرد در پایان سخنان خود در خصوص روابط دیپلماتیک مدیریت خودگردان نیز گفت: «ما در تلاش هستیم تا روابط را با همه طرفها تقویت کنیم و با کشورهای فعال در مسئله سوریه و اکثر کشورهای غربی دارای روابط هستیم، هیئت‌هایی از این کشورها به طور مرتب از مناطق ما بازدید می‌کنند که این نشان‌دهنده سطح روابط ما با این کشورها است.»

کد خبر 43882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha