اعلام 4 مرز مجاز زمینی تردد زائرین اربعین

سرویس ایران- سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی مرزهای مجاز زمینی برای تردد زائران اربعین حسینی و چگونگی تقسیم بندی زائران استان های کشور برای تردد از طریق این مرزها را اعلام کرد.

به گزارش کردپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهریار حیدری امروز- دوشنبه- با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی و حضور زائران کشورمان در این مراسم گفت: مرز مهران در استان ایلام، مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز خسروی در استان کرمانشاه، مرزهای مجاز زمینی برای تردد زائرین اربعین حسینی (ع) در سال جاری هستند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود‌: بر اساس آمایش استانی، تردد در مرزهای مجاز زمینی براساس موقعیت و شرایط جغرافیائی استان ها نسبت به مرزهای زمینی مختلف، تقسیم بندی شده و بر این اساس، فقط زائران استان های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان، ایلام و همدان از مرز مهران تردد خواهند داشت.
حیدری خاطرنشان کرد: از مرز خسروی نیز زائران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه وارد کشور عراق می شوند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: زائران استان های اصفهان، خوزستان، خراسان جنوبی، فارس، کرمان، یزد، سمنان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی از مرز چذابه تردد می کنند.
همچنین زائران استان های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و تهران می توانند از مرز شلمچه تردد داشته باشند.

کد خبر 46191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha