معاونین استاندار ی ایلام از استعفا تا انتصاب

سرویس ایلام- چندی پس از اینکه زمزمه های مبنی بر تغییر استاندار ایلام و آمدن یک استاندار جدید به این استان قوت کرد، خبرهایی نیز در خصوص استعفا دادن برخی از معاونان استانداری ایلام نیز بر سر زبانها افتاد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، درست پس از آنکه انتصاب قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام قطعی شد شاپور پولادی معاون عمرانی استانداری ایلام نخستین کسی بود که از سمت خود استعفا کرد.
پولادی در اظهاراتی کوتاه در این زمینه داشتن مشکلات شخصی را دلیل اصلی استعفای خود از سمت معاونت عمرانی استانداری ایلام اعلام کرد.
وی همچنین در این زمینه اظهار کرد: پذیرش معاونت استانداری ایلام در طول مدت تصدی این معاونت بر اساس تکلیف بود و ادامه این مسئولیت برای من میسر نیست.
پولادی ادامه داد: حضور اینجانب در مسند معاونت عمرانی در طول سالهای اخیر نیز تنها بخاطر وظیفه ای بود که از سوی استاندار ایلام به من تکلیف شد.لذا بخاطر مسایل ومشکلات خانوادگی توان ماندن دراین جایگاه برایم مقدور نمی باشد.
پس از آنکه استعفای پولادی از سمت معاونت عمرانی استانداری ایلام قطعی شد زمزمه های استعفای دکتر حشمت الله عسگری معاونت اقتصادی استانداری ایلام نیز قوت گرفت و در فضاهای مجازی نیز خبر استعفای وی منتشر شد.
استعفای عسگری اما تا زمان انتصاب استاندار جدید ایلام در حد شایعه بود اما پس از آنکه مشخص شد استاندار ایلام برای معاونتهای استانداری دنبال نیروهای تازه نفس تر است به حقیقت پیوست و وی نیز دومین معاون استاندار ایلام بود که از سمت خود استعفا کرد.
دکتر عسگری دلیل استعفای خود را باز گذاشتن دست استاندار جدید در راستای استفاده از تیم اجرایی مورد نظر خود عنوان کرد.
پس از استعفای این دو معاونت استاندار ایلام گزینه های معاونت عمرانی جدید استانداری ایلام بلافاصله به سر زبانها افتاد اما در خصوص گزینه های جدید معاونت اقتصادی و منابع انسانی استانداری چندان گزینه هایی مطرح نشد.
بازار داغ گزینه های مطرح شده در رسانه ها برای معاونت عمرانی استانداری ایلام ادامه داشت تا اینکه در روز پنجشنبه اخیر استاندار ایلام در نشست خبری با حضور رسانه ها ، عبداله بهادری را به عنوان گزینه اصلی معاونت عمرانی استانداری ایلام معرفی کرد.
قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در این نشست خبری با تأیید خبر انتصاب بهادری به عنوان معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: بهادری از نیروهای توانمند استان است و این سمت منصوب شده است.
بهادری پیش از این مسئولیتهای مهمی از جمله شهردار ایلام، مدیرکل نوسازی مدارس ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و سمتهای دیگر را در کارنامه خود داشته است.
در میان دیگر معاونتهای استانداری ایلام معاون سیاسی امنیتی استانداری تاکنون کم حاشیه ترین معاونت در خصوص تغییر و تحولات احتمالی بوده است و حسین کلانتری که مدت چهار سال را در این سمت گذرانده است همچنان به عنوان معاونت سیاسی انجام وظیفه می کند.
در این زمینه آنچه که این روزها شاهد آن هستیم و گمانه زنی های صورت گرفته در این زمینه بیانگر این است که احتمالا معاون سیاسی فعلی استانداری ایلام حتی اگر برای چند ماه دیگر هم باشد به مسئولیت خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 46396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha