دفتر ریاست جمهوری عراق انتقال پیام بغداد در خصوص تحولات کرکوک را تکذیب کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - دفتر ریاست جمهوری عراق با صدور بیانیه ای رسمی، خبر شبکه روداو، در مورد انتقال پیام دولت عراق توسط وی برای رهبران اقلیم کردستان و اتحادیه میهنی کردستان در مورد تحولات کرکوک را تکذیب کرد.

به گزارش کردپرس، پس از اینکه شبکه تلویزیونی کردی زبان روداو در خبری گزارش داد که فواد معصوم در سفر به سلیمانیه حامل پیامی در مورد تحولات کرکوک، از سوی دولت عراق برای رهبران اتحادیه میهنی کردستان و اقلیم کردستان بوده است، دفتر رسانه ای فواد معصوم این خبر را تکذیب کرد.

در بیانیه دفتر رسانه ای رسمی فواد معصوم رئیس جمهور عراق که در سایت ریاست جمهوری منتشر شده، آمده که تمامی اخباری که حاکی از این است فواد معصوم در سفر پیش بینی نشده خود به سلیمانیه حامل درخواست و یا پیامی رسمی یا نیمه رسمی برای رهبری اتحادیه میهنی و دولت اقلیم کردستان بوده، کذب و عاری از حقیقت است.

این بیانیه تاکید می کند که هدف سفر فواد معصوم ، بررسی بحران کنونی، یافتن و تدوین راه حلی فوری برای حفظ کشور و ملت از خطرات و نیز ایجاد فضایی مناسب و راه حلی صلح آمیز از طریق بازگشت به تفاهم و گفتگو میان فرزندان یک ملت است.

بیانیه دفتر رئیس جمهوری عراق اشاره کرده که فواد معصوم رئیس جمهور این کشور دارای دیدگاه، افکار سازنده و ویژه خود در مورد نحوه حل بحران و مشکلات است.

کد خبر 46407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha