کاهش درآمدهای نفت، دولت را با تنگناهای اقتصادی مواجه کرده است

سرویس کرمانشاه- وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کاهش درآمدهای نفت و پرداخت یارانه ها، دولت را با مشکلات اقتصادی مواحه کرده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، علی جنتی عصر امروز دوشنبه (22 مهرماه) در مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب که با حضور استاندار، مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم در مسجد بروجردی شهر کرمانشاه برگزارشد، به سخنرانی شب گذشته ترامپ و مواضع خصمانه وی درخصوص کشورمان اشاره کرد و اظهارداشت: سخنرانی دکتر روحانی که در واکنش به صحبت های ترامپ انجام شد، مایه افتخار برای ایرانیان بود.


وی با بیان اینکه 4 دهه از عمر انقلاب می گذرد و در این سالها شاهد توطئه هایی مانند ترور، کشتار، جنگ تحمیلی و تحریم ها از سوی دشمنان نظام بوده ایم، عنوان کرد: دلیل تمام این اقدامات استقامت مردم ایران در راه تحقق شعار "استقلال و آزادی" بوده است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشکلات دولت یازدهم در ابتدای روی کار آمدن آن از جمله رشد منفی اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: پس از برجام کشورهای بسیاری به سوی ایران آمدند و توفیقات خوبی حاصل شد.

وی با تاکید بر اینکه کاهش قیمت نفت و به تبع کاهش درآمدهای نفتی و نیز پرداخت 3 هزار و 500 میلیارد تومان یارانه، دولت را با مشکلات اقتصادی مواجه کرده است، گفت: در دولت های 9 و 10 بدنه دولت بزرگتر شد و پرداخت یارانه مستقیم به همه مردم و نه فقط نیازمندان و اقشار کم درآمد، بارسنگینی را بر دوش دولت 11 و 12 گذاشت.

علی جنتی اشتغال را یکی از اولویت های کنونی دولت دوازدهم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به انتخاب وزیران و استانداران توانمند، اهتمام و تلاش دولت کاهش مشکلات است.

وی در پایان با اشاره به نقش استان کرمانشاه در هشت سال جنگ تحمیلی، یادآورشد: بار مشکلات ناشی از جنگ هنوز بر دوش مردم این استان سنگینی می کند.

کد خبر 46446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha