دیدار هیرو ابراهیم احمد با سفرای فرانسه و آلمان در عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان- همسر دبیرکل فقید اتحادیه میهنی کردستان در دیدار با سفرای آلمان و فرانسه در عراق، بر مخالفت خود با تفرقە و اختلافات داخلی در اقلیم کردستان تاکید کرد.

به گزارش کردپرس، هیرو ابراهیم احمد همسر جلال طالبانی دبیرکل فقید اتحادیه میهنی کردستان و رئیس جمهور پیشین عراق، در شهر سلیمانیه با برونو اوبرت سفیر فرانسه و سیریل نان سفیر آلمان در عراق دیدار کرد.

در این دیدار تنش های اخیر میان اربیل و بغداد و تحولات سیاسی و امنیتی اخیر مورد بحث قرار گرفتە و هیئت میهمان اعلام کردند که از نزدیک تحولات را پیگیری کرده و برای آغاز گفتگو و مذاکرە میان طرفین و ایجاد درک واقعبینانە تلاش می کنند و آماده میانجیگری میان طرفین هستند.

همچنین سفرای آلمان و فرانسه حمایت خود را از گفتگوی میان اربیل و بغداد و به منظور ایجاد ثبات و آرامش سیاسی و امنیتی در کشور اعلام و بر ضرورت تلاش در جهت اتحاد سیاسی میان احزاب و جریان های اقلیم کردستان تاکید کردند.

هیرو ابراهیم احمد در این دیدار ضمن تاکید بر مخالف خود به عنوان عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان با تفرقە و اختلاف در اقلیم کردستان، سازش و اتحاد داخلی در اقلیم را وظیفه همە طرف ها دانستە و به شرح مواضع اتحادیه میهنی در این خصوص پرداخت.

کد خبر 47492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha