نواحی صنعتی روستایی در مهاباد ایجاد می‌شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: نواحی صنعتی روستایی برای شناسایی روستاهای دارای ظرفیت ایجاد مراکز کسب و کار در شهرستان مهاباد ایجاد می‌شود.

به گزارش کردپرس، صادق قادری با اشاره به اقدامات ماه گذشته اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار کرد: در این مدت کارگروه توسعه پایدار روستایی و ایجاد نواحی صنعتی روستایی برای شناسایی روستاهای دارای ظرفیت ایجاد مراکز کسب و کار تشکیل شد.

وی افزود: از سوی دیگر در مهر ماه ضمن صدور پروانه‌های بهره‌برداری و اصلاح برخی از آنها، برای برخی واحدها جواز تاسیس یا تمدید و اصلاح آن صادر شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از تکمیل اطلاعات هویتی و نشانی 33 واحد صنعتی در سامانه هماهنگ خبر داد و گفت: علاوه بر آن در این مدت واحدهای صنعتی فاقد انشعاب گاز به شرکت نفت برای دریافت سوخت زمستانی معرفی شدند.

وی از تشکیل کارگروه جهت ساماندهی رسته‌ها و ادغام اتحادیه‌های صنفی خبر داد و بیان کرد: علاوه بر آن، به روزرسانی سامانه مدیریت مرزنشینان و تایید درخواست آنان نیز انجام شد.

قادری اظهار کرد: در ماه گذشته ایجاد رسته‌های صنفی جدید بنا به پیشنهاد اتاق اصناف نیز در شهرستان مهاباد صورت گرفت.

وی از ثبت و ویرایش اعتبارنامه اعضای هیات مدیره برخی اتحادیه‌ها خبر داد و گفت: این اتحادیه‌ها شامل عکاسان،کتابفروشان و خدمات رایانه، خرازان و طلا فروشان و آرایشگران بانوان بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه در مهر ماه امسال تعداد یک هزار و 412 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی شهرستان مهاباد انجام شد اظهار کرد: در این رابطه 55 پرونده به ارزش 117 میلیون و 571 هزار و 500 ریال تشکیل شد.

وی افزود: از سوی دیگر در بخش آرد و نان نیز 321 مورد بازرسی انجام و 14 پرونده به ارزش 6 میلیون و 215 هزار و 500 ریال تشکیل شد.

کد خبر 47629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha