لزوم ورود بخش خصوصی جهت ساماندهی وضعیت بازارچه های استان کرمانشاه

سرویس کرمانشاه- استاندار کرمانشاه خواستار ورود بخش خصوصی جهت مدیریت بازارچه های مرزی استان و ارتقاء سطح کیفیت خدمات در آنها شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، هوشنگ بازوند صبح امروز یکشنبه (21 آبان ماه) در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی با بیان اینکه حجم پروژه های زیربنایی و عمرانی در بازارچه ها و مرزهای رسمی استان سنگین و گسترده است و نیازمند تامین اعتبار مناسب می باشد، اظهارداشت: باید یک برآورد دقیق از هزینه های ایجاد زیرساخت های لازم برای هر کدام از بازارچه ها و مرزهای مبادلاتی استان به تفکیک ارایه داده شود تا در بودجه سال 97 لحاظ شود.

وی به وضعیت نابسامان بازارچه های مرزی استان اشاره کرد و افزود: حضور شرکت های توانمند بخش خصوصی جهت مدیریت بازارچه های مرزی استان بصورت 5 یا 10 ساله در قالب یک فرایند قانونی می تواند به ساماندهی بهتر این مرزها کمک بسیاری کند و کیفیت خدمات ارايه شده را بهتر از قبل افزایش دهد.

استاندار کرمانشاه تصریح داشت:️ در این زمینه لازم است کمیته ای برای تهیه شرح خدمات لازم در بازارچه ها و همچنین شناسایی و بررسی وضعیت این شرکت ها تشکیل شود.

وی خواستار استفاده از تجربیات مرزهای موفق در سایر استان ها برای ساماندهی مرزهای استان شد و یادآورشد: واگذاری این خدمات به یک بخش خصوصی قوی و توانمند کمک بسیاری به بهبود وضعیت خدمات رسانی در بازارچه ها می کند.

بازوند در پایان تاکید کرد: نمایندگان مردم استان در جلسات این شورا حضور داشته باشند تا در جریان مشکلات بازارچه ها و مرزهای استان قرار گیرند.

کد خبر 48066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha