پروژه احداث استراحتگاه کارگری مرز باشماق مریوان کلنگ زنی شد

سرویس کردستان- با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مریوان پروژه احداث استراحتگاه کارگری و نمازخانه و سرویس بهداشتی مرز بین المللی باشماق مریوان کلنگ زنی شد.

فرماندار مریوان در آئین کلنگ زنی این پروژه اظهار کرد : این پروژه شامل سالن نمازخانه، استراحتگاه، ده سرویس بهداشتی و 5 دستگاه حمام برای کارگرانی احداث می شود که در بخش ترانشیپمنت این مرز فعالیت می کنند.
محمد شفیعی افزود : زیربنای این مکان 300 متر مربع است که سالن استراحتگاه کارگری آن 220 مترمربع و 80 متر مابقی آن نیز شامل نمازخانه و سرویس های بهداشتی و حمام خواهد بود.
شفیعی بیان کرد : این پروژه در راستای ایجاد امکانات ارزنده و درخور به کارگران موجود و همچنین ساماندهی فعالیت های کارگرانی است که در این مکان فعالیت می کنند.
وی تصریح کرد : این پروژه امروز کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن نیز از سوی شرکت الماس درخشان مریوان به ریاست ریبوار مردوخی یکی از فعالین عرصه تجارت و بازرگانی بومی شهرستان مریوان اجرا می گردد.
فرماندار مریوان بیان کرد : احداث این پروژه در 25 روز آینده اتمام خواهد یافت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
شفیعی بیان کرد : یکی از مهمترین دغدغه کارگران بخش ترانشیپمنت مرز بین المللی باشماق عدم وجود سرویس های بهداشتی و استراحتگاه بوده که با افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتن این پروژه این دغدغه از بین خواهد رفت.
شفیعی تصریح کرد : عدم امنیت شغلی و نبود بیمه یکی دیگر از مهمترین دغدغه های کارگرانی است که در این مرز فعالیت می کنند که با پیگیری های انجام شده این امر نیز مورد بررسی قرار گرفته و در آینده ای نه چندان دور شاهد بیمه شدن تمام کارگران در این مرز خواهیم بود.

کد خبر 48101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha