به اردوغان تا روز سه شنبه مهلت می دهم!

سرویس ترکیه – کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در اظهاراتی خاطرنشان کرده است: تا روز سه شنبه به اردوغان مهلت می دهم تا بیان کند که چه کسانی اسناد و مدارک محرمانه دولتی را در اختیار رضا ضراب قرار داده است.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوریت، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه که به مرسین سفر کرده بود در سخنانی عنوان کرده است: من با کسانی که به حزب عدالت و توسعه رای داده اند کاری ندارم، آنان در انتخابات شرکت کرده اند. سخن من با کسانی است که رای تمیز آن مردم را تا این اندازه کثیف کرده اند. هر کس باید به تفکرات سیاسی یکدیگر احترام بگذارد ولی فراموش نکنید تا زمانی که زنده هستم در کنار تمام مردم خواهم بود و از حقوقشان دفاع خواهم کرد. اکنون نیز با مسئله رضا ضراب رو در رو هستیم. رئیس جمهور، نخست وزیر و وزاری کشور با رضا ضراب همدست بودند. تا روز سه شنبه به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه مهلت می دهم. مدارک و اسناد محرمانه دولتی را چه کسی در اختیار رضا ضراب قرار داده است را اعلام کن.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به مدارکی که روز سه شنبه گذشته در پارلمان ترکیه مبنی بر ارسال میلیون ها دلار پول به بهشت های مالیاتی توسط اقوام و خویشاوندان اردوغان نیز تاکید کرده است: در میان این افراد از اعضای خانواده داماد اردوغان وجود دارد، برادر زن وجود دارد. پسرش هست، دامادش هست. تمام خانواده در این مسئله سهم دارند. در یک شرکت یک استرلینگ، 15 میلیون دلار سرمایه چه کار دارد؟ در میان این اسامی افراد وجود دارد که تا کنون اسمشان نیز به گوشمان نخورده بود. تمام مدارک را در اختیار دادستانی قرار خواهیم داد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 49386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha