کسب رتبه برتر کشور از سوی شورای آموزش و پرورش کردستان

سرویس کردستان- مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: بر اساس ارزیابی انجام گرفته توسط سازمان مدارس غیردولتی وزارت از عملکرد استان ها، شورای آموزش و پرورش کردستان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش رشید قربانی با اشاره به اقدامات شورای آموزش و پرورش استان در بخش های مختلف، گفت: عملکرد شورای استان از حیث مجموع درآمدهای حاصله از اجرای قانون شوراها در سطح کشور حائز رتبه برتر شده است.

قربانی با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش ۲۴ لغایت ۳۰ دی ماه به عملکرد شورای استان در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش کردستان در سال ۹۴ نیز موفق به کسب رتبه سوم در سطح کشور شد.

گفتنی است، به همین مناسبت از سوی وزیر آموزش و پرورش لوح سپاسی برای اعضای شورای آموزش و پرورش استان صادر و از تلاش و فعالیت های اعضاء شورای استان تجلیل شده است. شورای آموزش و پرورش مهمترین مرجع در خصوص برنامه ریزی برای حوزه آموزش است که علاوه بر حضور مسئولان آموزش و پرورش هر استان، شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی و حتی اشخاص حقیقی در این شورا عضویت دارند.

کد خبر 51989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha