پرداختن به مسائل حاشیه ای در جهان اسلام حرکت در مسیر دشمن است

سرویس کردستان- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: پرداختن به مسائلی که منجر به عقب ماندگی جهان اسلام می شود حرکت کردن در مسیر و خواست دشمن است.

به گزارش کردپرس، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در سومین همایش تقریب عملی با محوریت توسعه و اقتصاد پویا در سنندج گفت: یکی از راه هایی که می تواند منجر به پیشرفت جهان اسلام در زمینه های مختلف شود تقریب عملی و همکاری و تعامل مسلمانان با یکدیگر است. تا زمانی که دشمن میان مسلمانان تفرقه بیندازد و ما در مسیر آنان حرکت کرده و دست یاری یکدیگر را رد کنیم، مشکلات جامعه برطرف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان با آگاهی از نقش وحدت مسلمانان در پیشرفت جهان اسلام، با تمام توان در صدد برهم زدن وحدت و اتحاد میان ایشان هستند بنابراین باید در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم، گفت: تقریب عملی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است نقش بسزایی در توسعه و اقتصاد پویا دارد و مساله بسیار مهمی برای استان، کشور و جهان اسلام به شمار می رود.

وی اضافه کرد: ما اگر بخواهیم با تکیه بر اقتصاد جهانی، اقتصاد خود را نجات دهیم به هیچ جایی نمی رسیم بنابراین باید با تقریب عملی و استفاده از توانمندی های یکدیگر اقتصاد خود را پویا کرده و به توسعه بیشتر دست یابیم.

کد خبر 53203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha