بازداشت آخرین نفرات حلقه انگلیسی اعضای داعش توسط نیروهای کرد سوریه

سرویس جهان- نیروهای کرد سوریه دو تن از بازمانده های حلقه چهارنفره اعضای داعش موسوم به بیتلز را در شمال سوریه بازداشت کرده اند. اعضای این حلقه نزدیک به چهل نفر از افراد بازداشتی خود را شکنجه و اعدام کرده اند.

به گزارش کردپرس، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی خبر داد که دو تن از بازمانده های حلقه انگلیسی اعضای داعش که به گروه بیتلز مشهور هستند توسط نیروهای کرد در شمال سوریه بازداشت شده اند. یکی از اعضای این حلقه به نام محمد اموازی که به جان جهادی مشهور بود اواخر سال 2015 در حملات هوایی در سوریه کشته شده بود.

نیروهای کرد سوریه آلکساندا کوتی و شافی الشیخ دو تن از اعضای انگلیسی گروه بیتلز داعش را اخیرا در شمال سوریه بازداشت کرده اند. وزارت خارجه آمریکا نیز در سایت خود بازداشت کوتی را تایید کرده است.

ریدور خلیل از مقامات ارشد نیروهای کرد سوریه به رویترز گفت: کوتی روز 24 ژانویه 2018 و در حالی که به طرف ترکیه حرکت می کرد بازداشت شده است. اما یک مقام ترکیه ای اظهارات ریدور خلیل را تبلیغات علیه ترکیه توصیف کرده است. ریدور خلیل از اظهار نظر درباره نفر دوم عضو داعش که کردها وی را بازداشت کرده اند خودداری کرده است.

کد خبرنگار: 40101

کد خبر 53513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha