تعلل در اجرای پروژه احداث دانشکده فنی مهندسی رازی اسلام آباد غرب

سرویس کرمانشاه- نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس با انتقاد از تعلل در اجرای پروژه احداث دانشکده فنی مهندسی رازی این شهر، از طرح سوال خود از وزیر علوم در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد.

به گزارش کردپرس، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن طرح سئوالش از منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عنوان کرد: این سئوال هفته آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حضور وزیر طرح می‌شود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: سئوال از وزیر در خصوص علت عدم احداث دانشکده فنی مهندسی رازی اسلام آباد غرب است که چرا به رغم فراهم بودن زیرساخت‌ها مثل آماده بودن زمین مربوطه برای احداث دانشکده ولی 6 سال است که اقدامی برای پیشرفت پروژه انجام نگرفته است.

وی با بیان اینکه علت تعلل در اجرای این پروژه لابی منفی برخی مدیران استان کرمانشاه است،گفت: با وجود اینکه تجهیزات و امکانات آزمایشی این دانشکده در حال آسیب دیدن است ولی اقدامی برای ساخت دانشکده فنی و مهندسی رازی صورت نمی‌گیرد

فلاحت پیشه با بیان اینکه در دوره وزارت قبل نیز قول‌ مساعد از جانب وزیر سابق علوم برای انجام این مصوبه قانونی داده شده بود، افزود: وزیر فعلی نیز در زمان اخذ رأی اعتماد وعده اجرای این بند قانونی را داد ولی اجرایی نشد.

وی تصریح کرد: برخی مدیران خائن به مصوبات دولت هستند و وعده‌های عملی نشده یکی از دلایل بی اعتمادی در جامعه است و با وجود پیگیری‌های مکرر اما وعده 6 سال گذشته دولت مبنی بر احداث دانشکده فنی مهندسی رازی اسلام آباد غرب اجرایی نمی‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در صورت ادامه تعلل از سوی وزارت علوم، مجبور به استفاده از ماده 236 آیین‌نامه داخلی خواهیم بود که بر اساس این قانون دستگاه مسئول مجری قانون که به قانون عمل نکرده است باید در محضر دادگاه نسبت به خسارات وارده به دلیل عدم اجرای قانون پاسخگو باشد.

کد خبر 55099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha