میان حزب جمهوری خواه خلق ترکیه و حزب دموکراتیک خلق ها همکاری ضمنی وجود دارد

سرویس ترکیه - ماهر اونال، سخنگوی حزب عدالت و توسعه در اظهاراتی عنوان کرده است: میان حزب جمهوری خواه خلق ترکیه و حزب دموکراتیک خلق ها همکاری ضمنی وجود دارد.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه بیرگون، ماهر اونال، سخنگوی حزب عدالت و توسعه بعد از جلسه شورای مرکزی این حزب در مصاحبه مطبوعاتی خود با اشاره به عملیات شاخه زیتون ارتش ترکیه در عفرین عنوان کرد: عملیات شاخه زیتون پیروزی اراده سیاسی است. تفکرات فاشیستی حزب جمهوری خواه خلق ترکیه به دلیل نفرتی که از سیاستمداران دارد، اراده سیاسی در عملیات شاخه زیتون را نادیده می گیرد.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به نزدیکی حزب جمهوری خواه خلق ترکیه و حزب دموکراتیک خلق ها به یکدیگر در عرصه سیاسی عنوان کرد: اپوزیسیون هنوز فرمول ائتلاف خود را اعلام نکرده است. میان حزب جمهوری خواه خلق ترکیه و حزب دموکراتیک خلق ها همکاری ضمنی وجود دارد. هر دو با یک روح مشترک حرکت می کنند. در زمینه علاقه به گروه های تروریستی نیز مشابه هم هستند. با رئیس مشترک سابق حزب دموکراتیک خلق ها نیز که در حال حاضر در زندان به سر می برد دیدار کرده اند. در روزهای پیش رو ارزیابی های خود در خصوص ائتلافی که این دو حزب بر آن تاکید می کنند انجام خواهیم داد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 56764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha