نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی باید از مدارس شروع شود

سرویس آذربایجان غربی- معاون سیاسی- اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی مساله ای است که باید از مدارس و دانش آموزان شروع شود.

به گزارش کردپرس؛ علیرضا رادفر درنخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در سال جدید که در محل استانداری این استان برگزار شد، با بیان اهمیت توجه و حمایت از آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه در هر کشور است و هر کشوری که خواستار توسعه یافتگی و تعالی است باید به بحث آموزش و پرورش توجه کافی و دقیق داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال 97 گفت: شعار حمایت از کالای ایرانی که توسط مقام معظم رهبری برای سال جدید انتخاب شده است فقط یک شعار برای امسال نیست، بلکه استراتژی و راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور است که برای تحقق آن همه مسئولین و مردم باید پای کار بیایند.

معاون استاندار با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در جهت خرید و حمایت از کالای ایرانی افزود: نهادینه نمودن فرهنگ خرید کالای ایرانی مساله ای است که باید از مدارس و دانش آموزان شروع شود و معلمین و مربیان به انحاء مختلف دانش آموزان را با فرهنگ خرید کالای داخلی آشنا کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری بیستمن جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و برنامه های هفته معلم گفت: بیستمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح استان باید به بهترین شکل ممکن در استان برگزار شود؛ از صدا و سیمای مرکز استان نیز انتظار می رود اطلاع رسانی لازم را در خصوص برگزاری این برنامه ها انجام دهد.

کد خبر 57019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha