به فرماندارها هشدار می دهم؛ شما فرماندار دولت هستید نه فرماندار اردوغان

سرویس ترکیه - محرم اینجه نامزد حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری در حضور 5 میلیون هوادارش در استانبول ضمن هشدار به فرماندارهای ترکیه در خصوص انتخابات فردا عنوان کرده است: شما فرماندار دولت ترکیه هستید نه رجب طیب اردوغان.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوری ترکیه، محرم اینجه نامزد حزب جمهوری خواه خلق در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در حالی امروز در آخرین روز از تبلیغات انتخابات 24 ژوئن میتینگ استانبول خود را در منطقه مال تپه برگزار کرده که بیش از 5 میلیون هوادار وی با تجمع در محل برگزاری این میتینگ، استقبال بی سابقه ای از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به عمل آورند.

بخش مهم سخنان محرم اینجه در این میتینگ به شرح ذیل می باشد:

فردا یک ترکیه بسیار متفاوت به وجود خواهد آمد. فردا به تبعیض ها پایان داده خواهد شد. من رئیس جمهوری خواهم بود که هم رئیس جمهور چپ ها باشم و هم راست ها، رئیس جمهور هوادران آک پارتی و هواداران جزب حمهوری خواه خلق . به تمام فرماندارها و بخشدارهای ترکیه در خصوص فردا هشدار می دهم. ترکیه را بیش از این ذلیل نکنید. شما فرماندارهای دولت هستید نه فرماندار اردوغان. من به شما افتخار می کنم، به 5 میلیون انسانی که در این جا جمع شده افتخار می کنم، با 81 میلیون ملت ترکیه افتخار می کنم.

زمانی که رئیس جمهور ترکیه شدم، وضعیت اضطراری لغو خواهد شد. در عرض 48 ساعت بعد از رئیس جمهوری من وضعیت اضطراری را لغو خواهم کرد. بانک مرکزی را در 100 روز مستقل خواهم کرد. با گروه های تروریستی PKK، داعش و جماعت گولن بی امان مبارزه خواهم کرد. برای سوریه سفیر تعیین کرده و 4 میلیون سوری را با پایکوبی و شادی به کشورشان خواهم فرستاد. ورزش را از سیاست پاک خواهم کرد. برای این که سر سفره هایتان به جای درد، گوشت بیاید یک ساختار مستقل به وجود خواهم آورد. فردا شب اگر محرم اینجه پیروز انتخابات شود تنها محرم اینجه نیست که پیروز شده است، حزب عدالت و توسعه، حزب حرکت ملی ترکیه، حزب دموکراتیک خلق ها، حزب خوب، حزب سعادت و تمام احزاب پیروز شده اند. اینجه پیروز شود، ترکیه پیروز خواهد شد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 61795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha