روز اتحاد کردها، ترک ها و علوی ها فرا رسیده است

سرویس ترکیه - میتینگ نهایی حزب دموکراتیک خلق ها برای انتخابات 24 ژوئن 2018 امروز با حضور هزاران نفر در وان برگزار شده و سزایی تملي رئیس مشترک حزب در اظهارات خود عنوان کرده است: روز اتحاد کردها، ترک ها و علوی ها فرا رسیده است

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه دیوار، میتینگ نهایی حزب دموکراتیک خلق ها برای انتخابات 24 ژوئن 2018 امروز با حضور هزاران نفر در وان برگزار شد.

این میتینگ که تحت تدابیر شدید امنیتی نیروهای پلیس ترکیه برگزار شد؛ به مانند میتینگ استانبول محرم اینجه نیز به این میتینگ اجازه پخش زنده داده نشده با سخنرانی سزایی تملي رئیس مشترک حزب به کار تبلیغات انتخابات خود پایان داد.

تملي در این میتینگ در اظهاراتی عنوان کرده است: یک قانون اساسی دموکراتیک را همگی با هم به وجود خواهیم آورد. اساس را شهروندی برابر در ترکیه قرار خواهیم داد. حق شرکت در انتخابات که از حقوق دموکراتیک تمامی ما است را استفاده خواهیم کرد. و همگی با هم از رای ها خود محافظت خواهیم کرد. همگی کردها، ترک ها، علوی ها و ... باید متحد شوند. روز اتحاد فرا رسیده است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: تفکیک قوا عملی شده و به حقوق انسان ها بدون کوچکترین بهانه ای احترام گذاشته شود. آن موقع است که راه صلح باز خواهد شد. این راه حل زیاد دور نیست. 24 ژوئن با رای و اراده شما این راه حل تامین خواهد شد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 61798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha