به تمام کارمندان دولتی هشدار می دهم، شما کارمندان دولت هستید نه یک حزب سیاسی/ شکایت های جدی از شرق و جنوب شرق ترکیه مخابره می شود

سرویس ترکیه - کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه بعد از شرکت در انتخابات طی اظهاراتی با تاکید بر این که شکایت های جدی از شرق و جنوب شرق ترکیه در خصوص روند انتخابات مخابره شده است گفت: به تمام کارمندان دولتی هشدار می دهم، شما کارمندان دولت هستید نه یک حزب سیاسی.

به گزارش کردپرس به نقل از تلویزیون NTV، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه با حضور در مدرسه ابتدایی آرژانتین در منطقه چوکور آنبار آنکارا رای خود را به صندوق انداخته و در اظهاراتی عنوان کرده است: در پی یک ماراتن خسته کننده همگی با هم در پای صندوق های رای حضور پیدا کردیم. دوستانمان در مرکز حزب در حال کار کردن هستند، نمایندگانمان در استان های مختلف حضور دارند. تا کنون با مشکلات جدی روبه رو نشده اند ولی در مناطق مشخصی شکایت های جدی وجود دارد. نمایندگانمان برای حل تمام مشکلات هر کاری از دستشان برآید را انجام می دهند. بعد از ظهر یک بیانیه منتشر خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: به تمام کارمندان و پرسنل انتخاباتی یک پیام آشکار دارم. لطفا این که مامور دولت هستید را فراموش نکنید. شما کارمند یک حزب سیاسی نیستید. شما برای بقای دولت و آینده دولت باید کار کنید. زیر فشار برخی افراد نمانید. از شرق و جنوب شرق ترکیه شکایت هایی به دست ما رسیده است. به همین دلیل تمام افکار عمومی را دعوت به دقت در این خصوص می کنم. این مسئولیت من است. برای این که نام ترکیه در جهان به عنوان یک کشور دموکراتیک شناخته شود نباید بر روی انتخابات سایه انداخت. بار دیگر به مامورین دولتی هشدار می دهم. لطفا هر کس مسئولیت خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

اخبار لحظه ای انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه

محرم اینجه در یالووا و مرال آکشنر در استانبول رای های خود را به صندوق اخذ رای انداختند

آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و 27مین دوره پارلمان ترکیه

کد خبر 61849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha