آراء هدی پار افزایش 3 برابری در انتخابات داشته است

سرویس ترکیه - حسین ییلماز، معاون حزب اسلام گرای هدی پار در اظهاراتی با اشاره به کسب موفقیت توسط این حزب در انتخابات 24 ژوئن عنوان کرد: آراء هدی پار 3 برابر افزایش داشته است.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری K24، حسین ییلماز، معاون حزب اسلام گرای هدی پار در اظهاراتی با اشاره به کسب موفقیت توسط این حزب در انتخابات 24 ژوئن عنوان کرده است: ما به یک موفقیت نسبی در کل ترکیه رسیده ایم. در نقاط مختلف ترکیه رای کسب کرده ایم. این یک واقعیت است که در منطقه و تمام ترکیه از میان دو بازیگر بزرگ به نام حزب عدالت و توسعه و حزب دموکراتیک خلق ها تلاش می کنیم تا فعالیت سیاسی داشته باشیم. سیاست یک ماراتن است. ما نیز یک حزب جدید هستیم. بسیار تلاش خواهیم کرد. بیشتر کار خواهیم کرد. در تمام ترکیه 3 برابر افزایش رای داشته ایم. این نیز برای ما پیروزی است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: در انتخابات 7 ژوئن 2015 حزب هدی پار 70 هزار رای کسب کرده بود. در این انتخابات بر اساس اطلاعات کسب شده 200 هزار رای کسب کرده ایم. و این نیز یک پیروزی برای ما محسوب می شود. با این که هوادران این حزب عموما در مناطق کردنشین ساکن هستند ولی این آراء از تمام ترکیه آمده است. از این به بعد نیز درهای ما برای ائتلاف با حزب دموکراتیک خلق ها و یا هر حزب دیگری باز خواهد بود.

لازم به ذکر است که این حزب حتی یک کرسی را هم نتوانست در پارلمان بدست آورد و بدون هیچ دستاوردی انتخابات برای آنها به پایان رسید.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 61959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha