کشف اجساد 8 عراقی ربوده شده از سوی داعش در جاده کرکوک - دیاله

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مرکز رسانه امنیتی عراق از کشف اجساد شماری از افراد ربوده شده از سوی تروریست های داعش در جاده ارتباطی میان استان های دیاله و کرکوک خبر داد.

به گزارش کردپرس به نقل از السومریه نیوز، مرکز رسانه امنیتی عراق عصر امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با وجود تلاش های گسترده نیروهای امنیتی در جست و جوی افراد ربوده شده از سوی تروریست های داعش در جاده ارتباطی میان استان های کرکوک در شمال و دیاله در غرب این کشور، اجساد هشت تن از آنها پیدا شده است.

مرکز رسانه امنیتی در بیانیه خود ضمن تاکید بر این که از وضعیت اجساد پیدا شده مشخص است که تروریست های داعش به ضرب الاجلی که تعیین کرده بودند، پایبند نبوده و هشت فرد مذکور را چند روز پیش به قتل رساندند، خاطر نشان ساخت که نیروهای امنیتی انتقام خون قربانیان این جنایت را خواهند گرفت.

این در حالی است که داعش چند روز پیش یک فایل ویدیویی منتشر کرده بود که در آن شش فرد ربوده شده در جاده ارتباطی میان شهرهای کرکوک و بغداد از جمله چند تن از اهالی استان های کربلا و الانبار را به نمایش گذاشته و تهدید کرد که در صورت آزاد نشدن زنان عضو این گروه تروریستی از زندان های عراق ظرف سه روز، آنها را سر می برد.

کد خبر 62079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha