حزب جمهوری خواه خلق هم نمی تواند شما را نجات دهد

سرویس ترکیه - سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه در تماس تلفنی با پروین بولدان رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها تهدید کرده است که حزب جمهوری خواه خلق هم نمی تواند شما را نجات دهد.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه اورنسل، در پی انتشار اخبار تماس تهدید آمیز سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه با پروین بولدان رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها در فضای مجازی، بولدان در نشستی خبری با تایید این تماس تلفنی عنوان کرد: در منطقه دوغو بیاضیت استان آگری یکی از کسبه به قتل می رسد، وزیر کشور ترکیه مسئول این قتل را حزب دموکراتیک خلق ها معرفی کرده و ادعا می کند که این حزب عامل قتل این بازاری است. با ما تماس گرفته و تهدید کرده است که "شما را حزب جمهوری خواه خلق ترکیه هم نمی تواند نجات دهد، نمی گذاریم در آن روستا سنگ روی سنگ باقی بماند".

بولدان تصریح کرد: ما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد برای حزبی که رای بیش از 6 میلیون انسان در ترکیه را کسب کرده است چنین دسیسه هایی بچینند . تهدید رئیس یک حزب سیاسی توسط سویلو به هیچ عنوان مورد قبول نیست. وزیر کشور ترکیه تا کنون به مسئولیت خود عمل نکرده و کارهایی که باید انجام می داد را انجام نداده است. تا کنون تنها حمله به حزب دموکراتیک خلق ها را انجام داده است. در دوغو بیاضیت اتفاقی رخ داده است که تمامی ما آن را محکوم می کنیم. به جای دستگیر کردن مجرمان، حملات خود به حزب ما را ادامه می دهد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 62090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha