دلیل دشمنی‌های امروز با ما قدرت ایران است

سرویس ایلام - نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس در مراسم یادبود شهدای هفتم تیر که در مسجد جامع شهر ایلام برگزار شد، اظهار داشت: دلیل همه‌ی دشمنی‌های امروز با ما، قدرت ایران است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به نام‌گذاری ششم تا 12 تیرماه به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، ضمن بیان تعدادی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران، بیان کرد: از اول انقلاب اسلامی تا کنون روزی نبوده است که آمریکایی‌ها کینه خود را علیه ملت ایران ابراز نکنند.

او گفت: آن‌ها همواره نگاهشان به ایران نگاهی استکباری بوده و می‌خواهند که ملت ایران را زیر سلطه خود گرفته و از سرمایه‌های ایران و توان ملی آن در جهت منافع خود استفاده کنند.

شیرازی افزود: علت دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران در این است که ملت ایران مانع سلطه گری‌های آمریکا شده و لذا آن‌ها هر چه در توان داشته و دارند برای سرکوب ملت ما و شکستن انقلاب و دگرگون کردن جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرند اما اراده خدا خواسته است که این انقلاب بماند.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس خاطر نشان کرد: فاجعه هفتم تیر به تنهایی می‌توانست جمهوری اسلامی نوپا را ساقط کند چرا که 72 نفر از بلندپایه‌ترین مسئولان نظام در آن شهید شدند و در سایر نقاط دنیا وقایعی کوچک‌تر از این دگرگونی‌های عظیمی در حاکمیت‌ها ایجاد می‌کنند اما در ایران فاجعه هفتم تیر باعث و عامل وحدت بیشتر و مقاوم‌تر شدن مردم و روشن‌تر شدن حقایق برای جامعه شد.

وی با بیان این که دشمن خوب می‌شناسد و می‌داند که چه کسی را باید بزند، اظهار داشت: از همان روز اول که این نظام اسلامی شکل گرفت دشمنی‌ها هم با آن آغاز شد و فجایع بسیاری در کشور ایجاد کردند اما با تمام این کارها، ملت ایران ایستاد و دشمنان نتوانستند نظام را بشکنند.

شیرازی تأکید کرد: همه دشمنی‌های امروز با ایران برای این است که امروز ایران قدرت دارد. اگر در زمان جنگ تحمیلی تنها 2 کشور لیبی و سوریه به ما کمک می‌کردند امروز ایران اقتدار دارد و نگاه کشورهای جهان به ایران نگاهی متفاوت است.

وی به مشکلات اقتصادی اخیر نیز اشاره کرد و گفت: مباحثی که امروز در کشور دنبال می‌شود مال امروز نیست و از اول انقلاب وجود داشته است اما ما به وعده‌های الهی ایمان داریم و می‌دانیم که با صبر و بیداری و بصیرت می‌توانیم این گردنه را هم پشت سر بگذاریم.

کد خبر 62110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha