معروف های بزرگی مانند ایجاد اشتغال و رونق تولید در رصد ستاد قرار دارد/ اغماضی در تذکر به مسئولان نداریم

سرویس کردستان- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: شاید تصور عامه از اقدامات این ستاد به موضوع عفاف و حجاب و... خلاصه شود اما معروف های بزرگ تری مانند ایجاد اشتغال و رونق تولید و ... در صدر برنامه های این ستاد قرار دارد.

به گزارش کرد پرس، محمود الله مرادی، در جمع خبرنگاران استان کردستان با بیان اینکه امام (ره) با دید وسیع خود چند دهه قبل بر لزوم قطع وابستگی به نفت و رونق تولید داخلی تاکید کردند و مقام معظم رهبری هم سال های سال است که بر این مهم تاکید دارند، گفت: امروزه اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهم ترین معروفات در کشور مطرح است و راهکار ناکام گذاشتند دشمنان و بدخواهان ایران عمل به این منویات است. ستاد امر به معروف استان کردستان خود را موظف می داند این معروفات مهم را در صدر کارهای خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه ایران در حال حاضر از معدود کشورهای دنیا است که روی استقلال خود ایستاده است و ریشه همه دشمنی های استکبار جهانی با این نظام به همین راهبرد بر می گردد، گفت: جنگ ایران و آمریکا یک جنگ ایدولوژیک است و نظام جمهوری اسلامی به عنوان مدافع استقلال سرزمین های اسلامی بر برابر این زیاده خواهان و دست اندازان به حقوق انسانی مردم مسلمان ایستاده است.

الله مرادی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی منکر استان کردستان بدون هیچ گونه سوء گیری سیاسی مدافع همه مسئولانی است که در راستای تحقق برنامه های توسعه ای در استان تلاش می کنند، گفت: خوشبختانه اکثر مدیران هم در این راستا در حال تلاش هستند. این ستاد اما هیچ گونه اغماضی هم در تذکر به مدیرانی که کم کاری کنند ندارد و بارها به آنها به صورت محرمانه و حتی در جلسات تذکرات داده شده است.

وی افزود: در صورتی که مدیران این تذکرات را نادیده بگیرند، آن را عمومی و رسانه ای می کنیم همانطورکه بارها این کار را کرده ایم.

رسانه ها بازوی اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه رسانه هایی که بدون غرض ورزی خاص و با دیدگاه کمک به اصلاح امور در حال رصد و نقد عملکرد مدیران هستند در واقع در خط مقدم جهاد علیه نابسامانی ها قرار دارند، گفت: این رسانه ها در واقع بازوی مهم و اجرایی ستاد امر معروف و نهی از منکر هستند و ما از این فعالیت آنها به صورت ویژه حمایت می کنیم البته به شرطی که نقدها مستند و با هدف اصلاح امور انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در سه جبهه اقتصاد، فرهنگ و نظامی قصد تهاجم به کشورمان را دارد، گفت: همه ما موظف هستیم در این عرصه ها هر چه می توانیم انجام دهیم تا دشمنان همچون گذشته ناکام بمانند و البته قطعا ناکام خواهند ماند.

برگزاری دو همایش در تیر ماه

الله مرادی با اشاره به اینکه مردم هم در حمایت از کالاهای ایرانی و تولید ملی نقش مهمی بر عهده دارند و تولید کنندگان هم با افزایش تولید با کیفیت خود می توانند دشمن را در جنگ اقتصادی علیه کشورمان ناکام بگذارند، گفت: در این راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تاریخ 12 تیر ماه در سالن امام خمینی شهر سنندج همایشی با حضور تولید کنندگان و مصرف کنندگان برگزار خواهد کرد و به تناوب این همایش در شهرستان ها هم برگزار می شود.وی همچنین از برگزاری همایش عفاف و حجاب در روز ملی عفاف و حجاب (21 تیرماه) از سوی این ستاد خبر داد و گفت: امروزه مهم ترین تهاجم دشمن به ما تهاجم فرهنگی است و ما باید از حقوق مردم در برابر این تهاجم ها دفاع کنیم.

کد خبر 62118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha