خاموشی های یواشکی ممنوع؛ مردم را محرم بدانید / برنامه خاموشی ها را اعلام کنید

سرویس کردستان- شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به تناسب آنچه در کشور با آن مواجهیم ناچار به اعمال خاموشی های منطقه ای در سطح شهرهای استان است. این اتفاق چند روزی است که در استان و از جمله در سطح شهر سنندج آغاز شده است و کم ترین درخواست مردم اطلاع رسانی دقیق در مورد این خاموشی ها است.

به گزارش کرد پرس، نکته مهمی که دست اندارکاران و مسئولان امر به آن توجه ندارند، محرم ندانستن مردم و اعمال خاموشی های بدون اطلاع قبلی در بازه های زمانی بیش از دو ساعت است.

حال که شرکت توزیع برق و در راس آن وزارت نیرو در تامین دائمی برق در کشور به هر دلیلی ناتوان است، راهکار ساده پیش رو محرم دانستن مردم و به مشارکت طلبیدن آنهاست.

بهتر نیست وزارت نیرو و شرکت های توزیع نیرو برق در استان ها یک برنامه زمانبندی مشخص برای اعمال خاموشی ها در اختیار مردم بگذارند تا شهروندان که حال امکان دسترسی به این خدمت را به صورت مستمر ندارند حداقل در جریان زمان قطعی ها باشند تا بتوانند برای زندگی عادی و روزمره شان برنامه ریزی کنند؟

برکسی پوشیده نیست علت هر چه باشد از مصرف بی رویه و بیش از اندازه یا نبود مدیریت درست و پرت شبکه و .... تابستان امسال در کشور و به تبع در استان کردستان شاهد خاموشی خواهیم بود، پس بهتر است برنامه این خاموشی ها در اختیار مردم قرار بگیرد. مردم استان کردستان و در کل مردم ایران نشان داده اند آستانه تحمل بالایی دارند و از کنار سوء مدیریت ها با بزرگواری می گذرند و تحمل می کنند. پس لطفا با آنها بازی نکنید، خاموشی های یواشکی را ممنوع کنید و از طریق رسانه ها برنامه این خاموشی ها را در اختیار مردم به عنوان ولی نعمت هایتان قرار دهید تا همه با هم این معضل را مدیریت کنیم.

شایسته نیست بدون اطلاع قبلی برق یک منطقه از شهر را به مدت 2 تا 3 ساعت قطع و تلفن 121 را هم مشغول نگه دارید. مردم شایسته این نوع برخورد نامحترمانه شما نیستند آقایان. آنها محرم بدانید.

کد خبر 62448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha