«مرتضی عزیزی» به عنوان مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه استان ایلام منصوب شد

سرویس ایلام – طی آیینی در هتل زاگرس ایلام، حجه‌الاسلام مرتضی عزیزی به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حضور داشت. حجه‌الاسلام مرتضی عزیزی پیش از این مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری بوده است. حجه‌الاسلام و المسلمین حسن شهیدی، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان ایلام سه سال عهده‌دار این وظیفه بود.

ضرورت توسعه عرصه‌های جدید وقف متناسب با نیاز استان

عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم با بیان این که استان ایلام دارای ظرفیت های خوبی است، گفت: یکی از برجسته‌ ترین خصوصیات این استان حماسه حضور در هشت سال دفاع مقدس و نقش تاثیرگذار آن در پیروزی انقلاب اسلامی است.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اربعین را یکی دیگر از ظرفیت های برجسته این استان اعلام کرد و افزود: با وجود روحیه تعامل در این استان شاهد شکوفایی روحیه داوطلبی، رضایتمندی و فراهم کردن محیط مناسب برای زائران هستیم.

او تاکید کرد: توسعه عرصه های جدید وقف متناسب با نیاز هر منطقه موضوع بسیار مهمی است و برنامه ریزی و تلاش در آبادانی موقوفات تاثیرگذار است و باید در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد.

عابد یادآور شد: توجه هرچه بیشتر مردم و مسئولان نسبت به ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در جامعه ضروری است و ترویج فرهنگ وقف و شناساندن آن به مردم امری محوری و مهم است.

وی از همه مسئولان و مدیران استان ایلام خواست تا با تعامل مناسب و همکاری با مسئولان و ستادهای استانی در راستای رسیدن به اهداف سازمان یکدیگر را یاری کنند و اظهار کرد: محیط مناسب و فرهنگی برای مجاوران و زائران بقاع متبرکه فراهم شود و ترویج سنت حسنه وقف و کارکردهای آن از دیگر وظایف مهم مدیران استانی اوقاف و امور خیریه است.

کد خبر 62719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha